niedziela, 28 czerwca 2015

KONKURS! Wygraj oryginalną sukienkę mojego projektu! :)

Cześć. Jak już zapewne wiesz z fejsbuka (fejs) postanowiłam zorganizować konkurs, w którym do wygrania będzie NOWY egzemplarz miętowej sukienki zamieszczonej we wpisie Czy mówiłam już, że lubię szyć? Dlaczego akurat ona? Bo jest najładniejsza, bardzo uniwersalna, lekka i przewiewna i do tego w przepięknym kolorze. Idealna na lato! :) Poza tym, moja Mamcia - jako profesjonalna krawcowa - ma tego materiału od cholery i trochę, więc - bez względu na rozmiar - nie ma obaw, że będzie go za mało :P


Dodatkowo przewidziałam dwie nagrody dodatkowe za II i III miejsce. Są to śliczne, ceramiczne bransoletki w kolorze beżowym i pomarańczowym. Bransoletki są cięższe (dobrze trzymają się na nadgarstku, zwłaszcza takim chudym jak mój), bo to jest jednak ceramika, ale naprawdę podbiły moje serce! Można je znaleźć w jednym z krakowskich sklepów z biżuterią, cena ok. 40 zł, w zależności od ozdóbek. Te, które przygotowałam dla Was wyglądają tak:
<3
Najważniejsze pytanie: co musisz zrobić, by wygrać?
1. Lajknij moją stronę na fejsie!
2. Udostępnij post konkursowy albo wpis z bloga publicznie u siebie na fejsie!
3. Napisz w komentarzu tutaj:
  • swoje imię i nazwisko, e-mail, wzrost (by sukienka nie była za krótka), rozmiar oraz odpowiedz na pytanie: W jakim stylu ubierasz się na co dzień? Możesz też podać przykładową stylizację, np. z wykorzystaniem tej sukienki lub bransoletek :) 
lub na fejsie:
  • jak wyżej, tylko bez konieczności podawania imienia, nazwiska i e-maila.  
KONKURS trwa do 05.07.2015 do godz. 20:00 a więc macie caaaały tydzień na wymyślenie fajnego komentarza, który zwróci moja uwagę. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone max do 07.07.2015 (dwie 7, żeby przyniosły Wam szczęście!).
A więc do dzieła! 


PS. Wpis nie jest w żaden sposób zewnętrznie sponsorowany. Sukienka będzie nowa, wykonana z przewiewnego materiału w kolorze miętowym oraz kwiatowej koronki. Bransoletki są również nowe. Do wszystkich nagród dodawany będzie mały gratis z Bielendy. Zwycięzcy wyrażają zgodę na publikację ich imion i nazwisk na blogu oraz zobligowani są do wykonania zdjęć wygranych nagród i zamieszczenia ich na fejsbuku w celu potwierdzenia rzetelności konkursu. Buziaki. T :*

10 komentarzy :

  1. Super, sukienka jest cudowna i bransoletki też śliczne :) na pewno wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! :) Bo chyba nikt tu nie wierzy, że KONKURS JEST PRAWDZIWY! :) Powodzenia!

      Usuń
    2. Weronika Fordońska, 179cm, wercia4800@gmail.com, lubię ubierać się ładnie i swobodnie. Latem- sukienki, spodenki, spódniczki. Moim atutem są długie nogi i lubię je pokazywać. Kiedy jest chłodniej dopasowane jeansy, buzeczki, sweterki, szczególnie z serduszkami <3. Uwielbiam swój styl, ponieważ czuje się w nin dobrze.

      Usuń
  2. Natalia Chmiel, natalia__chmiel@onet.pl, 164cm rozmiar to takie M, ewentualnie większe S :)
    Jeżeli chodzi o ubiór to zależy on od mojego nastroju i pory roku. W lato staram się zakładać spódniczki i sukienki, w których chyba każda z nas czuje się bardziej kobieco. Zimą preferuję spodnie. Przyległe dżinsy, bluzka i sweterek to jest to, co lubię najbardziej.
    I wszędobylskie balerinki, które kocham. Pasują do wszystkiego i są prze-wygodne. Obcasy - piękne, ale są męczarnią dla nóg - ubierane przez mnie tylko na specjalne okazje :) Trzeba szanować zdrowie, póki się je ma! :) A nogi to przecież niezły atut naszej płci ;-) ;-)

    Powodzenia w rozkręcaniu bloga! :)
    Panna Natja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S Sukieneczka jest przecudowna.
      Moja mama również jest krawcową, niestety w genach tego ''fachu'' po niej nie odziedziczyłam, czego bardzo żałuję. bo projektowanie i szycie sobie ubrań musi być fantastyczną przygodą :)

      Usuń
    2. Co do szycia - umiem jako tako posługiwać się igłą i nitką, ale kiedy patrze na te wykroje, tu tyle trzeba przyciąć, to zszyć z tym a tamto z tamtym... nieee, to ja wolę już matematykę :D Nikt nie zdaje sobie sprawy, że bycie krawcową to cholernie ciężka praca jest! Mam jednak nadzieję, że kiedyś znajdę trochę czasu i poproszę Mamcię, żeby mnie poduczyła szyć na prawdziwej maszynie. To dopiero byłby punkt w CV :D Powodzenia w konkursie!

      Usuń
  3. Martyna Tomczyk
    martyna18696@wp.pl
    165cm wzrostu
    Uwielbiam dziewczęcy styl, eleganckie zestawy. Ubrania z elementami koronek, falbanek, tiulu, w pastelowych kolorach to moja bajka :) Czuję sie bardzo kobieco nosząc sukienki, długość, krój nie ma znaczenia dla mnie sama sukienka ma w sobie to coś, tę magię, dzięki której czuję się jak księżniczka i dumnie prezentuję swoje nogi. Dlatego taka miętowa sukienka idealnie wpisałaby się w mój styl, nosiłabym ja latem w połączeniu z kolorem ecru, na pewno zrobiłabym wrażenie! Tu przykładowa stylizacja http://zapodaj.net/fed351976ac7b.jpg.html :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i rozmiaru zapomniałam dodać - rozmiar S/36

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. polubione, udostępnione ;) zarówno sukienka jak i bransoletki są śliczne! :)

    klaudia_krawczyk@vp.pl

    168cm, rozmiar L. na co dzień najczęściej ubieram się dziewczęco - sukienki i spódniczki są zdecydowanie moimi ulubionymi strojami ;) po wygraniu tej sukienki założyłabym do niej srebrne buciki na obcasie, do tego srebrna biżuteria. w przypadku wygranej bransoletek ubrałabym moją pomarańczową spódniczkę i czarną bokserkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka