środa, 26 sierpnia 2015

Bycie blondynką to nie stereotyp :) Przykłady z życia wzięte

Po pierwsze, zaznaczam, że jestem blondynką farbowaną. Mój naturalny odcień przypomina glony wodne z domieszką mułu i rudymi refleksami - chyba nie muszę zatem tłumaczyć, dlaczego się farbuję. Byłam już czarna (w zasadzie ciemnofioletowa, ehhh złe wspomnienia), brązowa, kasztanowo-ruda, aż wreszcie zdecydowałam, że czas na blond. I kocham ten kolor najbardziej na świecie, bo w żadnym nie czułam się tak dobrze!


Po drugie, mam do siebie dystans i na pewne sytuacje patrzę z przymrużeniem oka. Moje "bycie blondynką" ogranicza się do zrobienia jakiejś głupoty nieświadomie i zgonienie tego na kolor włosów. Ot tak, żeby stereotyp miał pokrycie. Co nie znaczy, że tej głupoty nie zrobiłabym będąc ruda, albo glonowomulista. Może po prostu brakuje mi piątej klepki? 

Po trzecie, moja Mamcia jest naturalną blondynką zakamuflowaną w brąz, Grażka też jest blondynką, tylko, że ciemną - w przenośni też, hehe :D Tak czy siak, blond mamy we krwi widocznie, więc nie ma się co dziwić, że przytrafiają nam się sytuacje dla złotowłosych typowe. Ale najważniejsze jest jedno - potrafimy się z tego śmiać razem z tłumem, który na to patrzy! Read and enjoy!

"Z PAMIĘTNIKA TERESKI"

1. JAGODZIANKA 
Kupiłam sobie na kolację jagodziankę, taką ponoć pyszną ze świeżymi jagodami i w ogóle. Jagodzianka jak jagodzianka, d#py nie urywała, aż do pewnego momentu. W środku jedzenia, tak mniej więcej kiedy dogryzłam się do tych super świeżych jagód, poczułam dziwne chrupanie w zębach. Pomyślałam - pewnie jakaś pesteczka czy coś. Ale jedząc dalej znowu coś chrupnęło i poczułam dziwny smak, na pewno nie jagodowy. Pomyślałam - pewnie listeczek.
A to była mucha.
Pozdrawiam znad sedesu - Bear Grylls

2. KOMISARIAT
Dostałam wezwanie na komisariat w celu przesłuchania jako świadek w pewnej sprawie. Przychodzę chwilę przed czasem. Pukam do pana z okienka, żeby mi powiedział gdzie iść.
[p] Pani do kogo?
[T] Do pana Romana Kowalskiego na przesłuchanie.
[p] Jakie nazwisko?
[T] Kowalski.
[p] A imię?
[T] No Roman.
[p] Nie jego tylko PANI!!!

Blondynka.

3. MANDAT
Moja Mama, choć jest super kierowcą, miała ostatnio stłuczkę ze słupkiem. "Uwielbia" zahaczać o słupki, więc w akcie desperacji Tatko po swojemu naprawił zderzak, bo wiedział, że prędzej czy później Mama trafi go z drugiej strony i dopiero wtedy się go wymieni. Cierpliwość jego nie zna granic... Ale do rzeczy: wczoraj Mama wyjeżdżała spod centrum handlowego, kiedy zatrzymała ją policja, bo nie miała zapiętych pasów. Wpadła na genialny pomysł i wypaliła, że jest "w ciąży" i nie musi (w dobie rodzących 60-latek kobieta w ciąży na oko po 40 to w sumie norma). O dziwo, panowie policjanci uwierzyli, ale zaczęli wtedy rutynową kontrolę auta i zwrócili uwagę no łatany ręcznie zderzak i inne nieprawidłowości. Na co Mama powiedziała, że żartowała z tą ciążą i niech już jej dadzą ten mandat za brak pasów. Za poczucie humoru dostała tylko 50 zł.

_____________________________________________________________

Masz ochotę na więcej anegdot? Polub mój fanpage i bądź na bieżąco!
 Fejs
Możesz też mnie zaobserwować lub zadać mi pytanie!
Za każdą aktywność bardzo dziękuję, jak wygram w lotka to wam zapłacę.

18 komentarzy :

  1. super blog!! Wyjątkowy bo mi się wydaje zupełnie inny od wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczucie humoru pierwsza klasa! Poprostu Twoje życie nie może być nudne :) ale to dobrze ! Twoi znajomi muszą się cieszyć że nie ma z Tobą nudy i pewnie są szczęśliwi :D zagladam tu często i ostatnio coraz więcej działasz z blogiem! Oby tak dalej ! Pozdrawiam K. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komisariat najlepszy :)
    Chciałabym zobaczyć naturalny kolor włosów, nie może byc tak żle ;)

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!
    ZA PODANIE CEN RZECZY Z FIRM, KTÓRE POLECAM NA KOŃCU POSTA - ZAOBSERWUJĘ ;)

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  4. ha :D super blog można się pośmiać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ten blond. Czasem bycie blondynką ułatwia życie :) Często można gafę zwalić na kolor włosów. Choć kiedy byłam dzieckiem często irytowały mnie kawały o blondynkach, teraz mam większy dystans do tego i śmieję się z tych żartów i nie powiem, że w niektórych sytuacjach wykorzystuję bycie blondynką :)
    Fajny blog
    Pozdrawiam
    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  6. Mucha musiała być przepyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha, świetne ;) :D
    Zapraszam ;) ----> http://optimisticglance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No to miałas pare fajnych przeżyć :D

    Nowy post ! :) Official Patty

    OdpowiedzUsuń
  9. Poczucie humoru u ciebie gości i bardzo dobrze ;)
    Zapraszam do Siebie tam KONKURS do wygrania sukienka!!
    http://feather92.blogspot.com/2015/08/nunmi-dress-konkurs-znucom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja nazwa bloga już na to wskazuje haha :D
    http://www.reanimacjablondynki.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. grunt to mieć świetne poczucie humoru ! :D

    jesli zaobserwujesz mnie - poinformuj mnie o tym, z pewnością się zrewanżuję :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. również mam do siebie dystans :D
    Super pościk można się pośmiac :D

    http://nutelloporadnik.blogspot.com/2015/08/back-to-school.html?showComment=1440783996609#c1931213834020246717

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog zapraszam do nas :)
    www.nowaksisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Smieszne historie. Takie wpadki trafiaja sie jednak kazdemu. Bezwzgledu na kolor wlosow.
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie powinniśmy się kierować stereotypami, to najgorsze co może być! Świetne historie, dystans do siebie jest najważniejszy :)

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  16. no cóż komiczne sytuacje nie zdarzają się tylko blondynkom ;)
    podobno blondynka to nie kolor włosów-to stan umysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nr jeden mnie trochę obrzydził, ale dwójeczka i trójeczka to mnie rozwaliły, haha :D


    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Tereska pisz więcej! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka